Poslednjih dana je užasan saobraćaj u Novom Sadu,nikad gori,nikada veće gužve,nikada veći broj auta,kao da su svi sa ove planete došli u Novi Sad.
Grad treba nešto da reši povodom toga,ili uvođenjem,par-nepar tablica,ili neko novo rešenje,inače je ovo neizdrživo...svaki dna se izgubi sat-dva samo dok se pređe sa jednog kraja grada na drugi!
I mislim da je dolazak Rusa isto pogoršao stvar,jer ih je pun grad,definitivno!
Apelujem na sve nadležne,koji su u moći da reše ovu užasnu situaciju,da počnu da rešavaju,jer će neko izgubiti živce,i desiće se još veće zlo!
Namerno to rade,u celom gradu haos,gde god krenes haos.Saobracaj regulisan na tim delovima kao da su ga osmislila deca iz vrtica,ili su u pitanju nestrucni kadrovi.A treba opravdati i novi most,bice manje guzvi,kaze gradonacelnik.A i svi ce se ugraditi i zaraditi.Moze im se.
Na žalost, u pravu ste 100%. Moram da vam kažem da u gradu ima pametnih ljudi, dobrih i iskusnih inženjera, ali niko njih ne pita ništa, niti želi. Pitate se zašto...zato što se takvi ne prodaju za člansku knjižicu i ne žele da budu ni posmatrači u raboti koju vode polupismeni.
Debelo zadnjičarima da malo prošetaju.Uspu na you tube pogledati Stkcholm eank -automobila retko,svi idu pešice,pa bicikl pa trotinet.Trećina grada su pešačke zone,mladi ujutro uz reku trče u trenervk na 10°, parking oko stambenih zgrada nema već damo ogromno drveće,nema patkiranih oko stambenih zgrada,pred državnih institucija samo jedan parking obeleźen za invide.To je zdrava i normalna nacija.Sva vozila se ĉuvaju u javnim garažama i retko se koristi.Voxilo samo ppslovno,hitno ili van grada.
U poslednje vreme kamioni karin komerca ali i ostale firme svakodnevno prelaze preko mosta Slobode. Ranije je kamionski saobracaj bio zabranjen preko ovog mosta, sad izgleda vise nije, ili jeste?
Treba stvotiti jedno telo za organizaciju i sinhtonizaciju rada komunalnih službi, koje bi se bavilo upravljanjem saobraćaja i priotiteta radova kako ne bi dolazilo do kolapsa u javnom prevozu i saobraćaju uopšte.
Nije to neznanje, oni to rade namerno. To su ih savetovali Izraelci koji im rade marketing. Čak se uzimaju podaci sa satelita o ulicama koje su najviše opterećene, i onda se te ulice ciljno raskopavaju. Zastoj u saobraćaju uverava njihove sledbenike ali i neodlučne da "se nešto radi, gradi..." U Beogradu im je to već dvaput uspelo...
Da li postoji neko naivan pa da pomisli da na bilo šta gospoda iz SNS-a troše državne pare do na njih same? Samo ono što mora a da bi se videlo kao da nešto rade. Kako to da PUT INVEST pored JKP Puta-a ima toliko posla u gradu? Šta uopšte ovi iz Puta i rade? Isto bi trebao biti naročito glup pa da misliš da to nije zbog krađe javnih sredstava budžeta grada.
Glavni je pravnik/muzičar, večiti politički pa..zit. Danas sam otkrio još nekoliko raznih bočnih pravaca koji su zatvoreni. Bukvalno, gde god da krenete čeka vas saobraćajna klopka. Dokle bre?
E vala baš.
Kako da vas ne kritikujemo!!!
Vi sve što radite radite brzo i loše. Utisak je da to radite namerno u fazonu MOŽE NAM SE.
Ulica Hajduk Veljkova, presvučena, crni se, novo. Ali jbte neravno, šahtovi ispod nivoa asfalta oće točkovi da izlete kada pređeš preko njih.
Ex Žeželjev, raspada se. Radilo se pre par meseci eno ponovo se nabira asfalt. Spojnice mosta užas.
Pa nije sramota pitati nekog ko zna ili ima iskustva. Ipak se on školovao. Kod Vas kojekakvi ekonomisti, pravnici i ini prave recepturu za asfalt.
A i mi novosađani baš smo p...e koje ćute.
Da li ima neko ovde da mi pomogne da kupim diplomu gradjevinskog inzinjera sa nisko gradnju? Ako hocu da kupim diplomu da li moram da budem clan stranke ili je dovoljno ako mi je rodjak vec u stranci? Hvala
Nije sporno to sto su gužve dok traju radovi ako posle toga dobijemo bolje puteve. Grad je u rupama, saobraćajnice nikad gore... Problem je što su putevi koji se rade posle radova u katastrofalnom stanju, teški fušeraj, pranje para... pogledajte samo futoški put, asfalt star 5 dana a auto skače kao po kaldrmi da se vozi...
Ma fenomenalno! Jako sam zadovoljan i srećan! Imali smo odlične ulice ali tek sada ćemo da imamo još bolje! To nema ni u Nemačkoj ni u Americi! Mogu da nam zavide! Ipako smo mi Ekonomski Tigar!
Saobracaj je nepodnosljiv a takav je i zivot u tzv. gradu. Vide se rezultati rada urbanista i nezajazljivih investitora od 2000. do danas. Fino su to sve projektovali, gradili zgrade bez parkinga, bez trotoara, raspale i ofucane fasade "novih" zgrada, ulazi u zgrade kao ulazi u supe, .. Jadno.
Ovi SNSovci imaju istančan osećaj kako da istovremeno izvode radove u više ulica na način da grad bude što neprohodniji. Ili su neznalice, ili mrze svoj narod, nema trećeg.
Radovi bili (ili su još uvek) na Futoškom putu, od Vršačke do satelitske pijace. Iz Vršačke se moglo samo desno, na Futoški put, Slobodana Jovanovića zatvorena. Semafor je ostavljen da radi u istom režimu kao kada je normalno stanje. Ko je tu lud?
A gde su novosadski saobracajci da regulisu saobracaj gde je guzva i u spicevima..Jel postoje oni uopste.?Osim da se negde sakriju da naplacuju kazne??
Apsolutna neorganizovanost službi, bez idejnog rešenja za novonastala zagušenja, neusaglašenost radova… bahtost i odugovlačenje radova u beskonačnost. A kvalitet veeelika NULA… naravnine i talasi se vide golim okom… bul. M pupina ni ne znam da je imao neku rupu, a gomila ulica su u daleko katastrofalnijem stanju ali lakše je uraditi 400 metara ravnog i zdravog bulevara nego neku ulicu na klisi, telepu, sačuvaj bože salajci… jasno vam je svima o čemu se tu radi…
Sve čega su se latili su fušerovali!
Možda su trebali angažovati norveške konsultante, platiti im par miliona eura da im planiraju radove pa da ne prouzrokuju saobraćajne kolapse širom grada.
I nakovanj bi pokvarili!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
ANKETA Kako podnosite saobraćaj u Novom Sadu od početka velikih radova na ulicama?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•17.10.2022.
•18:40 > 18:33
Komentari 37
Velibor Marković
Grad treba nešto da reši povodom toga,ili uvođenjem,par-nepar tablica,ili neko novo rešenje,inače je ovo neizdrživo...svaki dna se izgubi sat-dva samo dok se pređe sa jednog kraja grada na drugi!
I mislim da je dolazak Rusa isto pogoršao stvar,jer ih je pun grad,definitivno!
Apelujem na sve nadležne,koji su u moći da reše ovu užasnu situaciju,da počnu da rešavaju,jer će neko izgubiti živce,i desiće se još veće zlo!
Pile
S.
Saša
Rotkvarija
skep
Dragan
Nenad
Ceo saobraćaj iz centra je praktično preusmeren tu, sa sve 10 frekventnih autobuskih linija.
Da li mislite da su nešto menjali. Naravno da ne. Nema autobusa, koji od kada su počeli radovi, nije ostao u pola raskrsnice
Bbb
Limanac
Ljubazni komšija
Nišlija
Mazohista
Veljaš
F
Opozicionista
Gnjurac
ja
lily
Sale NS
oIo
Kako da vas ne kritikujemo!!!
Vi sve što radite radite brzo i loše. Utisak je da to radite namerno u fazonu MOŽE NAM SE.
Ulica Hajduk Veljkova, presvučena, crni se, novo. Ali jbte neravno, šahtovi ispod nivoa asfalta oće točkovi da izlete kada pređeš preko njih.
Ex Žeželjev, raspada se. Radilo se pre par meseci eno ponovo se nabira asfalt. Spojnice mosta užas.
Pa nije sramota pitati nekog ko zna ili ima iskustva. Ipak se on školovao. Kod Vas kojekakvi ekonomisti, pravnici i ini prave recepturu za asfalt.
A i mi novosađani baš smo p...e koje ćute.
Tiberius
Pezos
tako je to,
Bodina sedvičarska
Ja samo pitam
ns
Novi Sad
Bogi moj dragi
Niko
Bogi
Ljiljana
Dule
Dudarim II
Zvoncica
Osveta loših đaka!
Možda su trebali angažovati norveške konsultante, platiti im par miliona eura da im planiraju radove pa da ne prouzrokuju saobraćajne kolapse širom grada.
I nakovanj bi pokvarili!
cokanj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H